Sunday, May 15, 2011

Latest Campaign 16th May - 30th June 2011

Jom Tengok Katalog TERBARU ni...
(Click pada gambar untuk lebih Clear)

SNOWFLAKE WONDERS

WHOLE PACKAGE INCLUDE:
Set No. 1 (16pcs)
Set No.2 (4pcs)
+
(2 pcs) Double Square Round for FREE!
So total - 20pcs
Normal Price RM 304.80 
tapi Tupperware Offer RM 230.80
Tak puas hati lagi??
Takpe..
Harga dengan saya pulak HANYA :
RM 195.00 sahaja
untuk 20pcs ni..
Tak nak pakai byk? Takde space nak letak?
Boleh share dengan kawan2/adik beradik/sepupu sepapat..JIMAT..
Tak rugi beli barang tupperware ni.. ;)

Kalau taknak package, boleh jugak beli Set No.1 atau Set No.2  jer..
Tak jadi masalah..ikut budget masing-masing..:)
Semuanyer ada discount..dun worry..!
Sebarang Pertanyaan boleh tanya saya ye..jangan malu-malu..
Nak tanya pasal stok ke..pembelian ke..pembayaran ke..tanya jer..
Kalau malu nanti rugi..
saya ni baik orangnyer..;P

Scroll bawah untuk tengok Item lain yer..


FREEZERMATE
ESSENTIAL SET/MEDIUM SET/STARTER SET

FreezerMate sangat membantu untuk menyimpan Stok dalam Peti Ais
Kemas + Cantik !


8 PCS FREEZE ME QUICK

Retail Price : RM 201.20
Tupperware Offer : RM 159.80
My Offer : RM 140.00 ONLY!


OUTDOOR SET

Nak pergi berkelah? kekurangan bekas? Bekas tak cantik? Bekas tak kedap udara?
Penutup bekas tak kemas?
Jangan risau..

Dapatkan Whole Package ini dengan harga RM 268.00 sahaja
+
2 Classic Mini Bowl for FREE!

Harga sebenar jauh lebih mahal : RM 361.90
Anda boleh JIMAT berganda-ganda..dapat free gift pulak tu..;)

Untuk harga BUKAN PACKAGE, boleh refer pada gambar di atas.


ECO SAVERS & TUMBLER

Dapatkan Eco Bottle/Tumbler with Pouch ni..
Senang dibawa ke mana2..tak perlu beli air di luar yang belum tentu terjamin kebersihannya..;)
Dan yang paling penting..
JIMAT!!
Hanya dengan barangan Tupperware..:)


PICNIC SET

One More Set untuk dibawa berkelah..
 Dapatkan Whole Package ini dengan harga RM 260.00 sahaja



Harga sebenar jauh lebih mahal : RM 326.50
Anda boleh JIMAT berganda-ganda..

Beli set ni dan anda akan dapat Gift daripada saya !

Untuk harga BUKAN PACKAGE, boleh refer pada gambar di atas.
 
Sebarang pertanyaan berkenaan stok/pembelian/pembayaran/nak mintak discount lagi..
boleh tanya pada saya..
Jangan malu-malu kawan-kawan..
Jangan risau..Special Price saya bagi..;)
Jika anda peminat barangan Tupperware, InsyaAllah saya boleh membantu anda..

 Banyak lagi item akan saya upload..
TUNGGUUUUU...







No comments:

Post a Comment